Polityka Jakości
Polityka Jakości i Środowiskowa
- Osiągnięcie zadowolenia Klientów poprzez pełne spełnienie ich wymagań
- Stały rozwój przedsiębiorstwa, które przez swoją działalność wniesie wkład w rozwój społeczeństwa i regionu a przede wszystkim zapewni miejsca pracy dla osób niepełnosprawnych.
- Ciągłe doskonalenie jakości i systemu zarządzania
- Dążenie do celu obniżenia wyrobów wadliwych w myśl strategii „Zero Błędów”
- Utrzymanie wielkości produkcji i ilości asortymentu produkowanych wyrobów przy jednoczesnym zapewnieniu warunków pracy odpowiadających wymogom osób niepełnosprawnych.
- Utrzymanie czołowej pozycji wśród dostawców wyrobów elektrotechniki motoryzacyjnej dla renomowanej światowej firmy producentów samochodów spełniając jej oczekiwania jakościowe.
- Osiągnięcie i utrzymywanie wysokiej jakości, powtarzalności, niezawodności wyrobów, przystępnych cen, terminowości dostaw – w celu pozyskiwania nowych dostawców
- Utrzymywanie wysokiego poziomu kwalifikacji personelu dzięki odpowiednio wyszkolonej i zorganizowanej załodze
- Restrykcyjne spełnienie wymagań prawnych dotyczących ochrony środowiska, potwierdzone wynikami monitorowania stopnia oddziaływania Firmy na środowisko
- Zmniejszenie zużycia zasobów naturalnych
- Zmniejszanie ilości ciągle segregowanych odpadów
Jakość wyrobu jest wynikiem jakości pracy. Za jakość wykonywanej pracy odpowiada bezpośredni wykonawca niezależnie od formy i systemu kontroli jakości zorganizowanej na jego odcinku . Zasada ta dotyczy wszystkich pracowników bez względu na stanowisko i szczebel zarządzania.
Dyrektor Naczelny ZEM zapewnia środki techniczne , kadrowe i finansowe niezbędne do realizacji niniejszej polityki i uzyskania jej celów.
Wizja, misja i cele polityki jakości i ochrony środowiska są znane wszystkim pracownikom Firmy i wspólnie dążymy do ich spełnienia.
Razem z kadrą ZEM jestem odpowiedzialny za wdrożenie i doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskiem
Józef Szymański
Dyrektor Naczelny